1.) Úvod
Prevádzkovateľ tejto stránky Cestovná agentúra Hillex , Henrieta Illésová , IČO: 41 246 942, (ďalej len CA Hillex ) predáva zájazdy organizované cestovnými kanceláriami (ďalej iba CK) v zmysle Zákona č.281/2001 Z.z. o zájazdoch, podmienkach podnikania cestovných kancelárií a cestovných agentúr v platnom znení.
Ponuka zájazdov je zostavovaná a pravidelne aktualizovaná na základe elektronických dát dodávaných cestovnými kanceláriami, ktoré sú organizátormi zájazdov. CA Hillex si vyhradzuje právo na chybu publikovaných cien, termínov a ďalších údajov v ponuke. Pre klienta je záväzná cena a ďalšie podmienky uvedené v platne uzavretej Zmluve o obstaraní zájazdu.
Predávané zájazdy sú organizované príslušnou CK v cenách a za podmienok stanovených vo Všeobecných zmluvných podmienkach (ďalej len VZP) príslušnej CK.
Tieto obchodné podmienky upravujú vzťahy vznikajúce medzi klientom a CA Hillex pri objednaní zájazdu.
2.) Uzavretie zmluvy
Objednávka - je vyjadrením predbežného záujmu o konkrétny zájazd zo strany klienta. Možno ju uskutočniť ľubovoľným spôsobom ako napr. vyplnením a odoslaním interaktívneho formulára, odoslaním faxu, telefonicky, elektronickou poštou (ďalej len e-mailom), osobne a pod. Objednávka je platná, ak sa požadovaný zájazd nachádza v ponuke zastúpených CK , a ak objednávateľ dostatočne špecifikuje požadovaný zájazd (uvádza najmä destináciu, termín, hotel, strava, doprava, doplnkové služby, meno a priezvisko objednávateľa, počet cestujúcich, ich vek v deň skončenia zájazdu a telefonický alebo mailový kontakt na objednávateľa).
Prijatie objednávky na spracovanie - po obdržaní objednávky a posúdení jej úplnosti CA Hillex neodkladne potvrdí jej príjem na spracovanie spôsobom podľa pokynov klienta. Ak takýto pokyn klient nedal, CA Hillex potvrdzuje príjem objednávky na spracovanie spôsobom, akým obdržal objednávku. CA Hillex neplatné a neúplné objednávky nevybavuje.
Spracovanie objednávky – prijaté objednávky CA Hillex spracúva v pracovnej dobe v nasledovnom poradí: objednávky prijaté interaktívnym formulárom, osobne, e-mailom, telefonicky v časovom slede , v akom boli doručené. Na základe platnej objednávky CA Hillex uskutoční nezáväznú rezerváciu požadovaného zájazdu a oboznámi klienta s možnosťou uzavretia zmluvy o obstaraní zájazdu a s dobou platnosti rezervácie. V prípade nejasnosti objednávky alebo pri existencii inej skutočnosti brániacej rezervácii zájazdu CA Hillex kontaktuje klienta za účelom informovania o možnostiach zrealizovania objednávky. V prípade, že CA HIllex nebude ani pri opakovanej snahe úspešná o kontakt s klientom, bude považovať objednávku za vybavenú.
Uzavretie zmluvy o obstaraní zájazdu – po spracovaní objednávky zašle CA Hillex klientovi emailom písomný návrh Zmluvy o obstaraní zájazdu a Poistnej zmluvy, dobu platnosti návrhu a Všeobecné zmluvné podmienky (VZP) upravujúce zmluvu o obstaraní zájazdu a Všeobecné poistné podmienky upravujúce Poistnú zmluvu.
Klient nesmie zmeniť, upraviť alebo doplniť (s výnimkou podpisu) v žiadnej časti písomný návrh Zmluvy o obstaraní zájazdu alebo Poistnej zmluvy, ktoré mu CA Hillex sprístupnil vo formáte určenom na tlač a musí zachovať jeho stav, ako mu ho vygeneroval objednávkový systém alebo aký obdržal od CA Hillex e-mailom.
Za prijatie návrhu klientom sa považuje písomné doručenie doplnenej (meno, priezvisko, adresa a dátum narodenia objednávateľa a meno priezvisko a dátum narodenia cestujúcich) a podpísanej Zmluvy o obstaraní zájazdu a vyjadrenie súhlasu s Poistnou zmluvou a zaplatenie požadovanej platby za zájazd vrátane poistenia, a to v čase platnosti návrhu na uzavretie zmluvy. Za zaplatenie čiastky sa považuje pripísanie sumy na účet CA Hillex alebo písomné doručenie hodnoverného dokladu o zadaní neodvolateľného príkazu na úhradu sumy na účet CA Hillex .
Klient berie na vedomie, že vo výnimočných prípadoch môže nastať aj po podpise zmluvy situácia, že organizátor zájazdu jeho rezerváciu nepotvrdí. V takom prípade sa zmluva od začiatku ruší a klient má nárok na bezodkladné vrátenie finančných prostriedkov, ktoré medzičasom za daný zájazd zaplatil.
3.) Klientský servis
CA Hillex zabezpečuje klientovi kompletný servis vo veci zakúpeného zájazdu ako sú zmeny zájazdu, zmeny osobných údajov, odstúpenie od zmluvy, doručenie pokynov k nástupu na zájazd, reklamácie a podobne v zmysle VZP organizujúcej CK.
CA Hillex v rámci klientského servisu komunikuje s klientom písomne spôsobom , akým poslala klientovi návrh zmluvy o obstaraní zájazdu. Klient sa v prípade zmeny kontaktu zaväzuje bezodkladne informovať CA Hillex o novom kontakte.
4.) Osobné údaje
CA Hillex získava osobné údaje klientov výlučne na základe poverenia zastúpených CK a zastúpenej poisťovne za účelom uzavretia platnej zmluvy a zabezpečenia riadneho plnenia z nej vyplývajúceho pre zmluvné strany. CA Hillex poskytuje získané osobné údaje výlučne organizujúcej CK a poisťovni. CA Hillex používa získané osobné údaje na vedenie účtovnej evidencie v rozsahu meno, priezvisko a adresa objednávateľa po dobu určenú v Zákone o účtovníctve. Po uplynutí tejto lehoty uvedené osobné údaje zlikviduje. Získané osobné údaje nad tento rámec CA Hillex zlikviduje najneskôr do 12 mesiacov od ich získania. Klient zodpovedá za pravdivosť a aktuálnosť osobných údajov. Odoslaním objednávky klient vyjadruje svoj súhlas so zasielaním emailových ponúk zájazdov, pričom môže kedykoľvek požiadať o ukončenie zasielania takýchto ponúk.
5.) Reklamačný poriadok
Reklamácie na služby poskytnuté v rámci zakúpeného zájazdu sa riadia VZP organizujúcej CK. CA Hillex nie je oprávnená vybaviť takéto reklamácie a po prijatí od klienta ich postupuje na vybavenie organizujúcej CK.
Reklamácie a nároky ohľadom uzavretej Poistnej zmluvy rieši výlučne príslušná poisťovňa.
6.) Platobné informácie
CA Hillex prijíma úhradu ceny zájazdu nasledovnými spôsobmi podľa uváženia klienta:
Vkladom hotovosti na bankový účet CA Hillex
Zadaním neodvolateľného príkazu na úhradu na účet CA Hillex prostredníctvom elektronického bankovníctva prípadne na pobočke svojej banky (v tomto prípade je potrebné doručiť spolu s osobnými údajmi aj doklad o úhrade)
Identifikačné údaje platby:
Variabilný symbol: číslo rezervácie resp. číslo zmluvy o obstaraní zájazdu
Konštantný symbol: 0308
Príjemca platby/názov účtu:Henrieta Illésová, Cestovná agentúra Hillex
Bankové spojenie pre platbu:
UNICREDIT BANK :SK 38 1111 000 000 669 864 9000
7.) Cestovné poistenie
Cestovné poistenie možno obstarať iba súčasne so zájazdom. Zájazd možno obstarať aj bez cestovného poistenia.
8.) Záverečné ustanovenia
CA Hillex si vyhradzuje právo na zmenu týchto všeobecných obchodných podmienok. Povinnosť písomného oznámenia ich zmeny je splnená umiestnením na tejto internetovej stránke.
Hodnotenia (hviezdičky) ubytovacích kapacít majú subjektívny charakter a nemusia sa zhodovať s oficiálnou kategorizáciou ubytovacej kapacity.